Algemene voorwaarden

Algemene Voorwaarden

Momof3
Tinne Verheyen
's Boschstraat 56
2320 Hoogstraten
BTWnr BE0696.877.692

A. Hoe kan u bestellen?

Doorheen onze ganse webshop kunt allerlei productpaginas bezoeken. Via deze paginas
heeft u al dan niet de mogelijkheid om een product toe te voegen tot uw winkelmandje.
Dit doet u simpelweg door op 'in winkelwagen' te klikken. Na deze klik heeft u uiteraard
de mogelijkheid om nog andere producten toe te voegen. Eenmaal u voldoende
producten heeft toegevoegd, kunt u via het winkelmandje rechtsboven een overzicht
bekomen van uw ganse bestelling. Via deze pagina kunt u de bestelling afronden.
Vervolgens wordt u vriendelijk gevraagd uw klant- en aflevergegevens in te geven.
Alsmede de gewenste verzend- en betaalmethode. Uiteraard dient u alvorens af te
rekenen de Algemene Voorwaarden te accepteren. Eenmaal de betaling vervolgens
volbracht is, is de bestelling afgerond. Hierna wordt er een bevestigingsmail verzonden
naar u. Niet veel later zult u nog een mail ontvangen wanneer de bestelling ingepakt is
en wanneer de producten ons magazijn hebben verlaten.
Gedurende het afrekenproces zullen we allerlei informatie opvragen om de verzending
zo goed mogelijk te laten verlopen. Let wel op dat u als klant / webbezoeker
verantwoordelijk bent voor de correctheid van deze gegevens. Dus wanneer een fout in
deze gegevens leidt tot extra kosten bij het afleveren, zijn wij (Momof3) niet
verantwoordelijk voor deze extra kosten. Ons labellingsysteem kan echter meeste
fouten opsporen zodat we u alsnog net voor de levering kunnen contacteren.

Moest u alsnog vragen hebben ivm het afrekenproces, kunt u ons uiteraard steeds via
mail contacteren.

B. Betaling

Onze prijsweergave

1. Binnen de EU Alle prijzen van onze producten met aflevering binnen EU zijn inclusief Belgische btw.


2. Buiten de EU


Ligt het afleveradres echter buiten de EU, dan kunt u ook al onze producten bestellen.
In dat geval zal er 0% Belgische btw aangerekend worden en voegen we de juiste
documenten toe om een goede inklaring mogelijk te maken voor de ontvanger.
Let wel op dat er tijdens het afrekenproces nog verzendkosten bijkomen afhankelijk van
het gewicht en de bestemming. Voor meer info over onze verzendkosten verwijzen wij u
verder naar de pagina 'Verzendkost'.
Bestellingen met afleveradres buiten de EU zijn bijna altijd onderworpen aan
douanekosten en invoerkosten. Deze zijn steeds voor rekening van de ontvanger. Als
het pakket niet door de douane / eindontvanger wordt geaccepteerd, kan alleen de
waarde van de geretourneerde producten worden terugbetaald minus eventuele extra
kosten die we hebben gehad met deze retourzending en niet de betreffende
verzendkosten.


3. Prijsaanpassingen
Prijzen kunnen ten allen tijde, eenzijdig en zonder aankondiging door Momof3
worden aangepast.

Intracommunautaire bestellingen
Heeft u een bestelling geplaatst met een BTW-nummer dat geregistreerd staat in een
EU-land (behalve België), gelieve erop te letten dat u verantwoordelijk bent om deze
aankoop in uw intracommunautaire aangiftes te steken. In geen geval kan Momof3
hiervoor aansprakelijk zijn.

C. Betaling


1. Hoe kan ik betalen bij Momof3
De betalingen worden mogelijk gemaakt door zowel ARGENTA,Pay.nl / Pay.be als Paypal. Pay.nl / Pay.be maakt het mogelijk
om met de volgende modaliteiten af te rekenen :


· VISA
· MasterCard
· iDeal
· Maestro
· Bankoverschrijving
· Mister Cash
· Giropay
· DIRECTebanking


De eigenlijke betaling vindt plaats in het afrekenproces, net nadat u als klant de
gewenste betaalmethode hebt geselecteerd. De betaling wordt vervolgens verwerkt
door Pay.nl / Pay.be of Paypal, waarna de gelden op een neutrale rekening komen.
Aangezien we dus nauw samenwerken met betalingsproviders, raden we aan om ook
hun Algemene Voorwaarden en Privacy beleid te controleren.


2. Worden er betalingskosten aangerekend door Momof3?

Het antwoord is heel simpel : Nee. Buiten de verzendkosten, zullen er u geen extra
kosten aangerekend worden door ons.


3. Wat als ik professioneel wil aankopen?


Wij behandelen ook bestellingen voor de professionele klanten. Zij kunnen ook via onze
webshop bestellen en afrekenen. Na de aankoop zullen zij een factuur ontvangen met
daarop de opgegeven facturatiegegevens.


4. Kunnen we de producten terugsturen?


Dat kan zeker. Het gaat hier namelijk om verkoop op afstand en hierdoor heeft u als
klant het zogenaamde 'Herroepingsrecht'. Hierbij kunt u als klant tot 31 dagen na de
levering uw bestelling terugsturen. Let wel op dat bij vervalbare, gepersonaliseerde of
beschadigde producten dit recht niet meer van toepassing is. Met andere woorden,
kunt u bij ons enkel de niet-gepersonaliseerde producten terugsturen.
De verzendkosten voor het terugsturen zijn echter wel voor de rekening van de klant. Zij
zijn namelijk verantwoordelijk om ervoor te zorgen dat de producten terug aankomen
in ons magazijn. Ook staat de klant in voor een goede verpakking. Daarom raden we
aan om onze verpakking nog niet direct weg te gooien, maar nog even bij te houden.
Eens de teruggestuurde producten zijn aangekomen, zult u binnen de 30 dagen een
terugstorting ontvangen. Let wel op, dat we enkel een terugstorting kunnen doen van
de producten die onbeschadigd zijn aangekomen bij ons. Daarnaast wordt de initiële
verzendkost ook niet teruggestort. Heeft u echter genoten van gratis verzending
doordat uw bestelling voldeed aan de voorwaarden, dan nog worden de standaard
verzendkosten van het desbetreffende land in mindering gebracht van het terug te
storten bedrag.
Wat als m'n bestelling simpelweg niet geleverd is? In dat geval raden we aan om ons
een mailtje te sturen met zoveel mogelijk informatie over de bestelling, zoals
besteloverzicht, eventuele berichten van DPD, DHL... Wij zullen dan direct beginnen met
een onderzoek. Aangezien het voor ons ook niet eenvoudig is om een pakket in
dergelijke gevallen op te sporen, kunnen we het bedrag nog niet direct terugstorten of
een vervangbestelling sturen. Eenmaal er duidelijkheid is, kunnen we pas overgaan tot
het terugstorten of het verzenden van een nieuw pakket. Uiteraard wordt u in dergelijke
gevallen goed op de hoogte gehouden door ons.

Hier kunt u terecht voor het officieel herroepingsformulier :
https://economie.fgov.be/sites/default/files/Files/Forms/Formulier-herroeping.pdf


5. En wat met het terugstorten?


Ingeval er een terugstorting moet gebeuren, zullen we dit zo snel mogelijk uitvoeren.
Afhankelijk van ARGENTA, kan dit tot maximaal 30 dagen duren alvorens het bedrag
terug op uw rekening staat. We begrijpen dat dit voor ongemak kan zorgen, maar we
merken dat bij Belgische en Nederlandse klanten de gelden veel sneller terug op de
rekening staan.
Zoals hierboven vermeld, werken we samen met derde partijen, namelijk uw bank Pay.nl
/ Pay.be en Paypal. Als u een bestelling plaatst bij ons, gaat u dan ook ineens akkoord
met de algemene voorwaarden van beide partnerbedrijven.

D. Verzending
Levering van de goederen
Net nadat u een bestelling heeft geplaatst, zult u een bevestigingsmail ontvangen met
bestelinformatie. Niet veel later zult u nog een mail ontvangen op het moment dat uw
bestelling is ingepakt / verzonden. De laatste mail die u vervolgens zult ontvangen is de
mail met de tracking code. Op dit moment is het pakket bij ons opgehaald. Vanaf de
eerste bevestigingsmail is de koopovereenkomst tussen u als klant en Momof3 geldig.
Voor meer precieze levertijden verwijzen we u door naar onze pagina 'levertijd'. Let wel
op dat alle tijdsaanduidingen en inschattingen slechts indicatief zijn en dat deze nooit
bindend zijn voor ons. We raden dan ook aan om de tracking code nauwgezet te volgen
en ervoor te zorgen dat u (of iemand anders) op het moment van levering thuis bent.
Bent u echter niet thuis, dan zal de chauffeur er waarschijnlijk voor zorgen dat dit
pakket bij uw buren of een lokaal afhaalpunt terecht komt.
Doorheen het afrekenproces zullen we allerlei gegevens opvragen die nodig zijn om een
succesvolle levering te kunnen garanderen. Let wel op dat u als klant / webbezoeker
verantwoordelijk bent voor de correctheid van deze gegevens. Dus wanneer een fout in
deze gegevens leidt tot extra kosten bij het afleveren, zijn wij (Momof3) niet
verantwoordelijk voor deze extra kosten. Ons labelsysteem kan echter meeste fouten
opsporen zodat we u alsnog net voor de levering kunnen contacteren. Hierdoor hebben

we dus de mogelijkheid om de correctheid van uw gegevens in grote mate te 'checken'.
Zoals aangegeven zullen deze gegevens ook doorgegeven worden aan derde partijen
(zoals koeriersdiensten, mogelijk fiscaal vertegenwoordigers, betalingsproviders...) om
zo een succesvolle levering mogelijk te maken. Hierbij hebben we het volste respect
voor uw privacy en voor het met respect behandelen van uw gegevens. Hiervoor
verwijzen we ook naar de 'Privacy (cookies)' pagina.

Momof3 zal er alles aan doen om de bestellingen zo snel mogelijk te leveren of te
leveren naar uw behoefte. Echter zijn we niet verantwoordelijk voor vertragingen buiten
onze macht. Hiervoor vragen we dan ook uw begrip moesten dergelijke situaties zich
voordoen. Hierbij denken we aan lokale stakingen, veiligheidsredenen ...
De duur van de overeenkomst beperkt zich van het moment dat de klant onze online
eigendommen bezoekt tot het vervallen van het herroepingsrecht. Bij eventuele
verkoop van abonnementsformules, kan deze duur echter afwijken.


2. Verzendkost


Doorheen het afrekenproces zullen er nog verzendkosten aangerekend worden. Deze
worden berekend afhankelijk van het gewicht en de bestemming. Afhankelijk
van de bestemming, zal dit verzendtarief ook inclusief of exclusief btw zijn. Bij
verzendingen naar particulieren buiten de EU, zal er geen btw aangerekend worden.
Ook voor zendingen naar niet-Belgische btw-geregistreerde bedrijven (binnen EU) zal er
geen btw aangerekend worden, aangezien het hier om intracommunautaire zendingen
gaat. Voor exacte tarieven verwijzen we naar onze pagina 'Verzendkost'.


3. Verplichtingen tegenover lokale autoriteiten
Momof3 respecteert en volgt uiteraard alle nationale en internationale wetgevingen.
Het gaat hierbij om allerlei wetgevingen, waaronder de verkoop op afstand,
vennootschapswetgeving, fiscale verplichtingen... Maar let wel op dat, ongeacht of u
particulier of professioneel bij ons aankoopt, u zelf verantwoordelijk bent voor de
verplichtingen die u heeft tegenover uw lokale autoriteiten. Wij kunnen in dit geval nooit
aansprakelijk gesteld worden voor uw verantwoordelijkheden of voor het niet naleven

hiervan. Als u onze website bezoekt of u plaatst een bestelling bij ons, dan gaat u
hiermee akkoord.
Zoals eerder vermeld, leeft Momof3 alle lokale en internationale wetgevingen na en
zorgen we er dus voor dat alle documentatie in orde is om een zo vlot mogelijke
levering mogelijk te maken. Let echter wel op, dat bij inbeslagname of het uitvoerig
controleren van een bestelling, wij niet verantwoordelijk zijn, aangezien dit buiten onze
controle ligt. Uiteraard doen we er in dit geval alles aan om de levering zo spoedig en
vlekkeloos mogelijk te laten verlopen. In dergelijke situaties kan het tevens zijn dat de
lokale autoriteiten, andere bevoegden, transporteurs... toegang krijgen tot uw gegevens
zoals die zijn ingegeven op onze website. In dat geval respecteren we de
privacy-wetgeving, maar zijn wij niet verantwoordelijk voor de manier waarom die derde
partijen deze gegevens behandelen. In dergelijke gevallen raden we ook aan het lokale
douanekantoor te contacteren voor meer duidelijkheid.


4. Beschadigd of onvolledig


Als de bestelling geleverd wordt is het de verantwoordelijkheid van de klant om de
bestelling op volledigheid en mogelijke beschadigingen te checken. Moesten er
onvolledigheden of beschadigingen zijn is het de verantwoordelijkheid van de klant om
dit binnen de 14 dagen na levering te melden, inclusief bewijzen hiervan en
bestelnummers. Indien de melding binnen de 14 dagen geschiedt, kunnen we samen
tot een oplossing komen. Indien hier niet binnen de 14 dagen melding van komt,
accepteert de klant onvoorwaardelijk de volledige bestelling. Daarbovenop bevestigt de
klant dan ook ineens dat Momof3 z'n verplichtingen heeft nagekomen.


5. Klachten


Moest u toch klachten hebben of vragen ivm de service, factuur... kunt u ons steeds op
dit e-mailadres bereiken : [email protected] Wij zullen u zo spoedig mogelijk bijstaan.
Voort kunt u ons ook steeds een klacht via de post toesturen naar Tinne Verheyen, 's
Boschstraat 56, 2320 Hoogstraten op naam van Momof3.
Alle geschillen vallen onder de exclusieve bevoegdheid van de Belgische rechtbanken
bevoegd voor onze maatschappelijke zetel. Informatie over alternatieve
geschillenbeslechting is te vinden via deze

link :
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=FR
doch wij behouden ons het recht voor geschillen uitsluitend aan de Belgische

rechtbanken voor te leggen. Met andere woorden, heeft u een klacht die u juridisch wilt
aanvechten, kunt u deze enkel bij een Belgische rechtbank neerleggen.

E. Internet is niet altijd een veilig medium


Het internet is een veelgebruikt medium voor communicatie, maar zeker ook voor
allerlei handelsactiviteiten. Echter, het internet is niet 100% volledig, net als elk ander
medium. Hierdoor kan Momof3 niet de garantie geven dat uw gegevens 100% veilig zijn
bij ons of bij derde partijen. Dit geldt niet enkel voor deze website, maar ook voor al
onze platformen, sociale netwerken ... Door middel van het internet te gebruiken om
onze online eigendommen te bezoeken, erkent u als bezoeker / klant deze risico's. Het
gaat hierbij om datafraude, datacorruptie, onbevoegde toegang, onderscheppingen en
vertragingen. Uiteraard doen we er alles aan om dit uit te sluiten en te vermijden. Moest
uw hard- of software alsnog beschadigd worden gedurende een bezoek aan 1 van onze
eigendommen, zijn wij hiervoor echter niet aansprakelijk. Dit is wat men noemt
'consequential damage' en dus niet onze verantwoordelijkheid.
Momof3 of een derde partij aangeduid door ons, kan steeds, wanneer nodig,
wijzigingen doorvoeren op onze online platformen. Hiervoor zijn we niet verplicht om
dit te melden, zolang dit natuurlijk binnen het wettelijke kader valt.
De webbezoeker / klant heeft eveneens de mogelijkheid om content toe te voegen tot
onze website, sociale netwerken, platformen... Momof3 is in geen geval
verantwoordelijk voor de inhoud van deze toegevoegde content. Vindt u bepaalde
content, zijnde door ons of derde partij gepubliceerd, ongepast, gelieve ons dan te
contacteren via mail zodat we tot een oplossing kunnen komen.
Alle content, gaande van gewone informatie, ideeën, concepten, nieuwe producten,
methodes, technieken, systemen, ontwerpen..., toegevoegd aan onze website,
platformen, netwerken ... zijn vertrouwelijk en mogen uitsluitend gebruikt worden door
Momof3. Echter hebben deze toevoegingen tot onze eigendom geen beperkingen voor
Momof3 als gevolg.

F. Over ons

Deze website en bijgevolg het merk Momof3, zijn eigendom van Momof3 BVBA. Deze
BVBA is in België gevestigd en dus valt het onder het Belgische recht. Deze Algemene
Voorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten, contracten en documenten
opgemaakt door of met Momof3 BVBA. Door middel van het bezoek of gebruik van
onze website, platformen, netwerken... gaat u akkoord met deze Algemene
Voorwaarden. Deze Algemene Voorwaarden primeren ook op eventuele Algemene
Voorwaarden van andere partijen aangaande belangen van Momof3 BVBA. Aangezien
we met derde partijen werken voor bijvoorbeeld de betaling, levering... raden we aan
om ook hun Algemene Voorwaarden te bekijken.

Officiële merknaam : Momof3
Bedrijfsnaam : Momof3
Land : België
Tinne Verheyen
's Boschstraat 56
2320 Hoogstraten
BTWnr BE0696.877.692

G. Gevolgschade


Aangezien we fysieke producten verkopen is gevolgschade steeds mogelijk. Het gaat
hier soms over breekbare, zware en fragiele producten, wat gevolgschade nog groter
maakt. Het is daarom ook mogelijk dat producten verkocht door Momof3 u of andere
partijen schade aanbrengen. In geen geval kan Momof3 of Momof3 BVBA hiervoor
verantwoordelijk zijn.
Voorbeeld : U heeft net een bestelling ontvangen, maar u laat de zware doos op de voet
van u of een derde vallen. Dergelijke voorvallen vallen buiten onze verantwoordelijkheid
en zijn voor uzelf.

Momof3 kan op geen enkele manier aansprakelijk worden gesteld voor een
veranderende gezondheidstoestand van kinderen bij gebruik/ dragen van aangekochte
producten van Momof3.
​Als klant bent u zelf verantwoordelijk voor de keuze van de producten.

H. Hyperlinks


Onze website, sociale netwerken, platformen... kunnen hyperlinks bevatten die de
webbezoeker doorlinken naar andere website, netwerken of platformen. In dergelijke
gevallen is Momof3 niet verantwoordelijk voor deze andere online websites, netwerken
of platformen. Als u als webbezoeker bepaalde content plaatst op onze online
eigendommen zijn we eveneens niet verantwoordelijk voor deze content of hyperlinks
en kan Momof3 dit ten allen tijde verwijderen. Het feit dat bepaalde content op onze
online eigendommen hyperlinks kan bevatten, houdt niet in dat we bepaalde andere
content willen pushen of aanbevelen. Dergelijke content of hyperlinks zijn louter
informatief.

I. Taal

Onze website URL invullen is vertaald in het talen invullen. Hierdoor kan het zijn dat
bepaalde content niet correct is weergegeven of vertaald. Enkel en uitsluitend is de
Nederlandse versie van onze webshop / website de officiële versie. Bij vragen of
opmerkingen, raden we dan ook aan om ons te contacteren via mail. Dit houdt
natuurlijk niet in dat Momof3 beperkt is in z'n taalbeleid. Wij, als Momof3, zijn volledig
vrij om content in eender welke taal toe te voegen tot onze online eigendommen.
Uiteraard bent u vrij om ons te contacteren in uw eigen taal, maar let wel op dat wij
meestal in het Nederlands of Engels zullen reageren. Wij zijn hierbij niet verplicht
bepaalde talen te gebruiken. Door onze online eigendommen te bezoeken of gebruiken,
gaat u akkoord met deze voorwaarde.

J. Eigendom van Momof3
1. Producten

Zolang de eigenlijke betaling niet volbracht is, blijven de goederen eigendom van
Momof3. Bijkomende kosten ten gevolgen van een annulering kunnen dus wel
aangerekend worden in deze fase van de afhandeling. Eenmaal de betaling is volbracht,
gaat de eigendom over naar de klant.
2. Intellectual property

Alle foto's, informatie, logo's, content, graphics, design... die u terugvindt op onze online
eigendommen zijn eigendom van Momof3. Bij misbruik of onrechtmatig gebruik of
verdeling hiervan, zullen we zeker de nodige stappen ondernemen. Men mag enkel
gebruik maken van onze content mits een ondertekende toestemming van Momof3.
Alles op deze website / webshop is auteursrechtelijk beschermd.

K. Disclaimer

Het bezoeken van onze online eigendommen (website, netwerken, platformen...) is op
eigen risico en Momof3 zal in geen geval verantwoordelijk zijn voor de eigenlijke
content, foto's, gevolgen... Al de content die u op onze online eigendommen kunt
terugvinden, is louter informatief en wij kunnen in geen geval verantwoordelijk zijn voor
mogelijke incorrecte, onvolledige, onjuiste, onbetrouwbare en ongepaste content.
Niettegenstaande zal Momof3 alles in het werk stellen om onze content up to date te
houden, correct weer te geven, controleren... Moest u echter bemerkingen hebben over
onze content, kan u ons steeds contacteren via mail. In dat geval zullen we dit
onderzoeken en de nodige aanpassingen doen.
Zoals eerder vermeld heeft de webbezoeker / klant de mogelijkheid om content toe te
voegen aan onze online eigendommen. In geen geval is Momof3 hiervoor
verantwoordelijk.
Uiteraard doen we er alles aan om onze online eigendommen zo gebruiksvriendelijk
mogelijk te maken. Let wel op dat we hierbij samenwerken met derde partijen, zoals
hostingbedrijven, webdevelopers... Hierbij kunnen we dus niet aansprakelijk gesteld
worden ingeval de website tekortkomingen heeft aangaande up time, design...

Als u onze website bezoekt of u plaatst een bestelling bij ons, zal er allerlei informatie
doorgespeeld worden naar ons. Die informatie zal gedeeltelijk, waar nodig, worden
doorgegeven naar derde partijen om bijvoorbeeld de levering mogelijk te maken.
Aangezien het hier meestal om uw persoonlijke gegevens gaat, raden we aan om ook
een kijkje te nemen naar onze Privacy Disclaimer. Hier vindt u tevens meer info over het
gebruik van cookies.

L. Akkoord gaan met onze Algemene Voorwaarden
Als u onze online eigendommen bezoekt of u plaatst een bestelling gaat u
onvoorwaardelijk akkoord met deze Algemene Voorwaarden. Al doende gaat u niet
enkel akkoord, maar u stelt ook alles in het werk om onze Algemene Voorwaarden na te
komen en misbruik ervan te verhelpen. Deze Algemene Voorwaarden zijn opgesteld
door Momof3 en Momof3 is de enigste partij die veranderingen kan aanbrengen of
toevoegingen mag plaatsen aan deze Algemene Voorwaarden. Gezien het feit dat deze
Algemene Voorwaarden zo belangrijk zijn voor de bescherming van zowel Momof3 als
de klant / webbezoeker, zullen we doorheen het afrekenproces vragen deze Algemene
Voorwaarden te accepteren. Deze acceptatie is dan ook ineens bindend voor u als klant
/ webbezoekers.

M. Toekomstige aanpassingen


1. Aangaande Algemene Voorwaarden
Deze Algemene Voorwaarden hebben betrekking op het bezoek en gebruik van onze
online eigendommen. Momof3 heeft ten allen tijde het recht om aanpassingen door te
voeren aan deze Algemene Voorwaarden, zonder hiervan melding te maken. Hierdoor
raden we u als webbezoeker / klant aan om onze Algemene Voorwaarden regelmatig te
bekijken en zeker voor elke bestelling, aangezien u telkens akkoord dient te gaan
alvorens de bestelling te kunnen afronden. Onjuiste en aangepaste info zal uiteraard
verwijderd worden na correctie of aanpassing.

2. Aangaande onze online eigendommen

Alle content die u kan terugvinden op onze online eigendommen is slechts informatief,
tijdelijk en niet bindend. Hierdoor kunnen we niet uitsluiten dat er aanpassingen zullen
doorgevoerd worden aan onze content. Wij zijn dan ook nooit verantwoordelijk voor
content die in het verleden op onze online eigendommen heeft gestaan. Gezien het feit
dat we eigenlijk constant 'in onderhoud' zijn, vragen we uw begrip en raden we u aan
ons te contacteren bij onduidelijkheden of vragen.

N. Communicatie

Voor ons zijn er verschillende manier om te communiceren met webbezoekers /
klanten... Dit gebeurt hoofdzakelijk via mail of telefonisch contact, maar ook via onze
online platformen, chatfuncties, netwerken... De content die hier wordt
gecommuniceerd is louter informatief en kan in geen geval bindend zijn voor Momof3,
medewerkers, vertegenwoordigers, derde partijen... Ook zijn we niet verantwoordelijk
voor eventueel falen of tekortkomingen van deze communicatiemiddelen. Dit valt
helaas buiten onze macht.
Momof3 geeft standaard geen na-service. Dit is iets wat enkel in onderling contact
afgesproken kan worden.

O. Toeleveranciers Momof3 BVBA

In geen geval kan Momof3 BVBA verantwoordelijk worden geacht voor verplichtingen
die onze toeleveranciers hebben ten aanzien van de autoriteiten. Het gaat hierbij om
zowel de Belgische als niet Belgische autoriteiten. Hierbij denken we vooral aan de
btw-plicht, eigendomsrecht, algemene wetgeving... die rust op onze leveranciers bij het
beleveren van Momof3 BVBA. In geval onze leverancier deze plicht niet nakomt, kan in
geen geval Momof3 BVBA worden aangeklaagd.
Uiteraard doen we steeds het nodige opzoekwerk om ervoor te kijken of er met een
geldig btw-nummer wordt verkocht. Elke bestelling die we bij onze leveranciers
plaatsen, wordt via mail bevestigd of doorgegeven. In desbetreffende mails wordt er
duidelijk verwezen naar onze Algemene Voorwaarden en door de bestelling te
bevestigen of te reageren, gaat men dan ook akkoord met deze Algemene
Voorwaarden.

De webshop is opgemaakt met Lightspeed software. Wenst u na te gaan welke soft- en
hardware u nodig heeft om de webshop te bezoeken, neemt u best direct contact op
met Lightspeed.

P. Toepasselijk recht
Deze Algemene Voorwaarden hebben betrekking op het Belgische recht en zijn hierop
gebaseerd. Het juridisch district Antwerpen heeft hierover uitsluitend de bevoegdheid.


Algemene Voorwaarden zijn hier te downloaden in PDF-versie.

 


Contact via email : [email protected]